نوشته شده توسط : ادمین

اگر میخواهید تور مسافرتی و سفری لوکس و لاکچری داشه باشید ما به شما کشور زیبا و ثرتمند سنگاپور را پیشنهاد میکنیم. سنگاپور مرکزی جهانی در زمینه های مختلفی چون سرگرمی و جاذبه های گردشگری وتکنولوژی میباشد. جاذبه های گردشگری سنگاپور شامل محله چینی ها ومعبد های بودایی و هندی و مرکز خرید اچارد رود و جزیره سنتوزا و خلیج مارینا و پیاده روی بر فراز درختان را متوانید مشاهده کنید. 

 

محله چینی های سنگاپور


محله چینی های سنگاپور که با ساختمان های بلند و کوتاه احاطه شده منظره خیره کننده ای را برای گردشگران به وجود آورده است. بوی تند و معطری از رستوران های سنگاپور که در خیابانی میان شاپینگ این منطقه به مشام میخورد هر گردشگری را مجذوب خود کرده است .این محله خیابان شلوغی دارد که گردشگران میتوانند زمانی را برای خرید خورد آنجا بگذرانند و از صدها غرفه و فروشگاه اجناس چینی خرید کنند. این شاپینگ ها در طول روز باز هستند.آسمان خراش های بسیاری در شهر چینی ها وجود دارد. شما میتوانید از یکی از بلند ترین ساختمان های مسکونی دنیا بالا رفته و دور دست ها و جزیره سنتوزا را مشاهده کنید البته برای بالا رفتن از ساختمان شما نیاز به کارت ایز لینک دارید که در حمل و نقل شهری از آن استفاده میشود. این منطقه حس غرور و ثروت را با سمبل های چینی و بودایی تمثیل های هندی به وجود آورده است. 

مکان های دیدنی سنگاپور

برای مشاهده مطلب ، بر روی مکان های دیدنی سنگاپور کلیک کنید 

 



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی سنگاپور , محله چینی ها , سنگاپور , تور سنگاپور , تور اقساطی , تور ارزان سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جزیره زیبای کیش همچنون نگینی بر انگشتری ایران میدرخشد سالانه هزاران نفر با تور کیش به حاشیه خلیج فارس سفر میکنند تا تفریحات هیجان انگیز و فراموش نشدنی را در خاطره هایشان به ثبت برسانند. در سفرتان به جزیره نمیتوانید تمامی تفریحات و مکان های دیدنی کیش را دیدن کنید. پس بهتر است که گلچینی از بهترین مکان ها را دسته بندی کنید و طبق برنامه بروید. در این مقاله سعی کردیم از بهترین جاذبه های توریستی را گردآوری کنیم تا راهنمای خوبی برای سفرتان باشد. جدا از تمام مکان های دیدنی پیشنهاد ویژه آسمان پایتخت برای شما رفتن به جنگ های شبانه و کشتی تفریحی و لوازم ورزشی آبی است که هیجانات زیادی را در پی خواهد داشت.

درخت سبز

این درخت قدیمی از نوع درخت لور از جمله کهن ترین جاذبه های طبیعی و دیدنی جزیره زیبای کیش که در اواخر مسیر آبرفتی است که همه آب های شمالی جزیره به آن سر ریز میشوند این قسمت از جزیره با تور ارزان کیش به خاطر سرسبزی اش وسبک ساخته شدن ساختمان هایش دقیقا شبیه قسمت شمالی کشور است. مردم این منطقه بر این باورند که اگر نخ یا ربان به آن ببندند حاجت روا می شوند. این درخت فقط در نواحی جنوبی کشور رشد میکنند و ریشه هایش هم مانند برگ هایش به تنه اصلی درخت آویزان میشود.

 

درخت سبز کیش

براي مشاهده مطلب ، بر روي مکان های دیدنی کیش کليک کنيد 



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی کیش , کیش , تور کیش , تور ارزان , تور ارزان کیش , تور اقساطی کیش , درخت سبز , درخت سبز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آيا با تور هندوستان به هند سفر کرده ايد؟ با چه چيزهايي از کشور زيباي هندوستان آشنا هستيد؟ آب و هواي آن چگونه است؟ هند کشوري در جنوب غربي آسيا و دومين کشور پرجمعيت دنياست که در جنوب اقيانوس هند واقع شده و با کشورهاي پاکستان ، بوتان چين ، نپال بنگلادش ، همسايه مي‌باشد. آب و هوايي گرم و تحت تاثير رشته کوه هيماليا دارد. بنابر اين علت مردم اين کشور حداقل 3 فصل تابستان زمستان و بارندگي را تجربه مي‌کند. هند سرزميني يا فرهنگ و سنت‌هاي مختلف که متاثر از فرقه‌ها و مذهب هاي متعدد است به همين دليل هيچگاه نمي‌توان اين ديار را با يک فرهنگ و يا يک مذهب معرفي کرد. همه افراد با هر دين و مذهبي بدون هيچ مشکلي در کنار يکديگر زندگي مي‌کنند. هنر نئاتر و رقص و موسيقي در اين کشور رواج دارد و در ميان مردم جايگاه ويژه اي دارند.هند 28 ايالت و شهر‌هايي دارد که براي ديدن از هريک از آنها به زماني بيش از يک هفته زمان نياز است تا با رزرو بليط هواپيما همه جاي آن‌ها را ببينيد.با اهميت ترين شهرهاي سرزمين هند، گوآ و دهلي و آگرا و بمبئي و جيپور مي‌باشند.

دهلي 

اين شهر پايتخت هند و ترکيبي از بافت قديم و جديد شهري و مذاهب گوناگون بوده‌است و به معماري و شهر سازي به سبک بريتانيايي مشهور است و موزه هاي ملي ، مساجد ، معابد هندي ، پارک‌ها ، قلعه هاي تاريخي ، بازار هاي محلي از جمله جاذبه هاي گردشگري اين شهر است.

مکان هاي ديدني هند

براي مشاهده مطلب ، بر روي مکان هاي ديدني هند کليک کنيد 



:: برچسب‌ها: تور ارزان , تور اقساطي , تور هند , تور دهلي , مکان هاي ديدني هند , هند+تور آگرا , تور بمبئي , تورجيپور ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 باکو پایتخت بسیار زیبای آذربایجان شهری است که شهری است که حتما باید به آن سفر کرد. آذربایجان کشوری سرسبز و اسرار آمیز با بهترین جاذبه های گردشگری در اطراف دریای خزر قرار دارد و پاتوق جهانگردان به خصوص ایرانی‌ها است. فرهنگ این کشور شباهت بسیار زیادی به فرهنگ ایرانی ها دارد و بسیاری از آداب و رسوم و فرهنگ های غذایی مردن آذربایجان شبیه به مردم ایران است. در سفر به شهر باکو بی شک می توان گفت که در کنار بازدید از مکان های دیدنی و تاریخی اش و یا خرید و گشت و تفریح در شهر با رستوران هایی روبرو می شویدکه با ارائه انواع غذاهای سنتی،ترکی،مدیترانه ای،اسپانیایی ویا حتی فست فودشما را حیرت زده می کند. در اخبار شما را با برخی از این رستوران ها آشنا می کنیم.

رستوران متینگ پوینت


در باکو رستورانی فوق العاده و با طراحی متفاوت و منویی خاص با غذاهای بین المللی شهرت فراوانی دارد که برگرهای پرحجم و نوشیدنی های خوشمزه اش زبانزد شهر است. شاید خیلی از رستوران ها Ice tea ارائه دهند ولی خوردن این نوشیدنی در این جا طعمی فراموش نشدنی را در میان نوشیدنی ها در ذهنتان رقم می زند. علاوه بر این ها آرامشی که در فضای این رستوران حاکم است باعث می شود تا لذت بیشتری از خوردن غذایتان ببرید و آن را در خاطراتتان ثبت کنید.

 رستوران های باکو

ادامه مطلب در لینک زیر

http://bit.ly/2vtYfBq



:: برچسب‌ها: رستوران های باکو , باکو , رستوران , آذربایجان , تور باکو , تور آذربایجان , رستوران متینگ پوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شهر تفليس پايتخت بسيار قديمي و باستاني کشور زيباي گرجستان بهترين گزينه براي سفر و گردش آن هم با تور تفليس مي باشد اين شهر علاوه بر جاذبه هاي گردشگري هيجان انگيزي که دارد از منابع طبيعي گرفته تا مراکز خريد رستوران هاي مقرون به صرفه و با کيفيتي دارد. همه ي غذاهايي که در اين رستوران ها تهيه و پخته مي شوند بي ترديد برگرفته از فرهنگ و روش زندگي مردمي بومي تفليس هستند ويژگي هاي اين رستوان در اين است که علاوه بر طعم خوب غذاهايشان دکوراسيون و چيدمان خيره کننده اي دارند که در اخبار گردشگري شما را با چند نمونه از اين رستوران ها آشنا مي کنيم.

رستوران تسيسکويلي

رستوراني موزيکال و با محبوبيت فراوان با يک فضاي سنتي طور و غذاهاي بومي و سنتي و با اصالت در شهر تفليس آماده پذيرايي از گردشگران تور ارزان تفليس است. چيزي که غذا خورن شما را در سيسکويلي لذت بخش تر ميکند تماشاي نمايش هاي رقص و برگزاري موسيقي زنده است.

 

رستوران های تفلیس

 

ادامه مطلب در لينک زير 

http://bit.ly/2J4mSga



:: برچسب‌ها: رستوران های تفلیس , تفلیس , تور تفلیس , تور ارزان تفلیس , تور اقساطی تفلیس , رستوران , رستوران تسيسکويلي ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

يک نفس عميق بکشيد و ذهنتان را از تمام تفکراتي که تا به حال در مورد چين داشتيد پاک کنيد زيرا اين کشور خيلي تغيير کرده است. چين کشوري بي همتا مملو از فرهنگي خاص و از ديدگاه بعضي ها عجيب و غريب ، آداب و رسوم متفاوت، تاريخ بسيار کهن اما چهره ي امروزي سبب شده تا حال و هوا انرژي جالبي در اين کشور با تور چين حس شود، يک جور شور و شوق در دعوت و استقبال از باقي دنيا به خصوص غرب براي به رخ کشيدن دستاوردها و ايده ها و چهره اي جديد و برخلاف تصور ساير عموم، چين جايي نيست که پر باشد از کارخانه هايي که کالاهاي ديگر کشورها را برايشان بسازد يا به معروف توليد کننده باشد. مارک ها و برندهاي چيني ديگر خودشان جايگاه ويژه اي در بازارهاي جهاني دارند.شهرهاي حائز اهمييت چين، پکن، تيانجين، شانگهاي و چونگ کينگ مي باشند. مردم چين اغلب پيرو مذاهب بوديسم، مسيحيت، اسلام و تائوئيسم هستند و به زبان چيني ماندارين صحبت مي کنند. در ميان طبيعت بکر و سرزمين هاي کشت چاي سبز و سازه هاي مدرنيته عجايب و مکان هاي ديدني اي که ديدن آن ها شما را به وجد خواهد آورد. در ادامه با جديدترين اخبار گردشگري چين شما را با برخي از مکان هاي ديدني اين کشور پهناور آشنا مي کنيم.

ديوار چين 

اژدهايي 21 هزار کيلومتري از خاک و سنگ در خارج از شهرهاي چين با تاريخي به بلنداي ساختار مارپيچش در حال پيچ و تاب خوردن است. امروزه ماهيت اصلي اين ديوار فرهنگي است در سال 1987 سازمان يونسکو ديوار چين را به عنوان يکي از بزرگترين ساخته هاي بشري بر روي زمين اعلام کرد در واقع ديوار چين براي دور نگهداشتن مردم چين ساخته شده اما هر ساله پذيراي ميليون ها بازديد کننده اي که براي ديدن اين ديوار با تور ارزان چين مي آيند و عيب اين امر در اين است که سبب خرابي هاي بسياري در اين ديوار شده است. از ديوار چين به عنوان تنها سازه بشري که از کره ماه مي توان ديد ياد مي شود.

 

دیوار چین

ادامه مطلب در لينک زير

http://bit.ly/2vpWkxB



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی چین , چین , شانگهای , پکن , تور چین , تور پکن , تور شانگهای , تور اقساطی , تور ارزان چین , تور اقساطی چین , دیوار چین ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

سفر به هندوستان از بهترین و به یادماندنی ترین سفرهای دنیاست. این کشور با جمعیت میلیاردی‌ و صدها آداب و رسوم و آیین و فرهنگ مختلف و هم زیستی مصالحت آمیز بین آن‌ها همگان را با تور هند برای دیدن این کشور پهناور فرا می‌خواند. ذائقه غذایی هند در دنیا منحصر به فرد بوده و بر تندی و ادویه معروف است و از منطقه ای با منطقه‌ی دیگر متفاوت است. غذای مغولی در شمال هند که عموما با گوشت و ادویه معروف است تاثیر گرفته از فرهنگ آسیای میانی بوده و به دلیل گشت گندم در این مناطق نان تنوری و سایر مشتقات پخت می‌شود. در جنوب هند خوراکی‌هایی مثل برنج بیشتر رایج است و در شرق خوراک‌های بنگالی متشکل از برنج و ماهی بیشتر رایج است. پس با این تعاریف از فرهنگ غذایی هند می‌توان نتیجه گرفت که رستوران‌های معروف هندوستان انواع غذاهای محلی را طبخ و تهیه می‌کنند که شاید بد نباشد در ادامه با برخی از این رستوران‌ها آشنا شد.

رستوران های هندوستان

ادامه مطلب در لینک زیر

http://bit.ly/india_restaurant



:: برچسب‌ها: رستوران های هند , رستوران های هندوستان , هند , هندوستان , تور هند , تور هندوستان , تور دهلی , تور اقساطی , تور ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در سفر به بلگراد با تور صربستان پس از دیدن جاذبه های دیدنی ای که مانند نگین در جای جای این شهر می درخشد و خرید در بازارها و مراکز خرید می رسیم به رستوران گردی در این منطقه، رستوران ها و کافه رستوران هایی که انواع سوشی ها و غذاهای دریایی و ایتالیایی و چینی در آن ها سرو می شود. البته اگر دلتان پیتزا و فست فود بخواهد. رستوران های فست فود را هم می توانید در انتخاب هایتان در نظر بگیرید در مطلبی که در بخش اخبار گردشگری گذاشته ایم به معرفی بهترین ها می پردازیم.

ادامه مطلب در لینک زیر

http://bit.ly/2vm0syU



:: برچسب‌ها: رستوران های صربستان , تور صربستان , صربستان , تور اقساطی , تور ارزان , تور اقساطی صربستان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هند کشور تعدد آیین ها و فرهنگ ها، بعد از ورود به هند تمام تجسمی که از یک کشور پرجمعیت در ذهنتان تصور کرده اید صحت پیدا می‌کند. شلوغی خیابان‌ها و ترافیک نشات گرفته از جمعیت زیاد شهرهای آن است. ولی چیزی که درسفرتان به هند برایتان جالب خواهد بود تعامل انسان‌ها با یکدیگر است. با توجه به تکثر مذاهب و قومیت‌ها درمیان مردم ، خنده از لبانشان دور نمی‌شود و بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می‌کنند. اما این کشور در کنار جاذبه‌های دیدنی و ویژگی‌های خاص اش مراکز و بازارچه های خرید زیبا و هیجان انگیزی در شهرهای مختلفش دارد که پاتوق مردم بومی و جهانگردان زیادی است. در ادامه شما را با برخی از آن‌ها آشنا می‌کنیم.


مراکز خرید هند (کرافت مارکت بمبئی)

 

ادامه مطلب در لینک یر

http://bit.ly/2vjCNyK



:: برچسب‌ها: مراکز خرید هند , مراکز خرید هندوستان , تور بمبی , تور دهلی , تور ارزان هند , تور اقساطی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تایلند کشوری است سرشار از منابع طبیعی و جاذبه های تاریخی در عین حال سفر به تایلند با تور بانکوک علل متفاوت و ویژگی های مخصوص به خودش را دارد. در این کشور انواع ستوران ها وجود دارند که فرهنگ غذایی آن با فرهنگ غذایی ایرانی ها بسیار متفاوت است. بنابراین پیدا کردن رستوران های با فرهنگ غذایی حلال بسیار سخت است ما به شما اطلاعاتی را می دهیم تا بعد از سفر به تایلند بدانید که به کدام رستوران بروید و چقدر مبلغ پراخت کنید. امروز با اخبار همراه باشید تا یک رستوران گردی جذاب و دلچسب در کشور تایلند ورق بزنید.

رستوران های بانکوک

ادامه مطلب در لینک زیر

http://bit.ly/2Gug1tb



:: برچسب‌ها: رستوران های بانکوک , بانکوک , تور بانکوک , تور تایلند , تور اقساطی تایلند , تور ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398 | نظرات ()