نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره آسمان اصفهان

هتل آسمان که یکی از هتل های پر رفت و آمد و فول امکانات است در شهر اصفهان قرار دارد . یکی از ویژگی های هتل آسمان این است که درست در مرکز شهر اصفهان واقع شده است و این باعث شده تا توریستان زیادی را به خود جذب کند و مسافرین بتوانند به راحتی به تمامی جاذبه های گردشگری و تفریحی اصفهان با کمترین هزینه و زمان دسترسی پیدا کنند . هتل آسمان دارای محیطی کاملا خانوادگی است و شما و خانوادتان میتوانید با آرامش کامل در هتل آسمان اقامت داشته باشید و لذت ببرید . هتل آسمان دارای 2 رستوران سنتی و فست فود است و همچنین به صورت روزانه دارای صبحانه با منوی باز است که شما مسافرین عزیز میتوانید از این خدمات استفاده کنید . از امکانات هتل آسمان میتوان اشاره کرد به : رستوران ، کافی شاپ برای صرف میان وعده های شما ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر کردند و قصد اقامت در هتل آسمان را دارند ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سالن ماساز ، سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نشوید پرسنل هتل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان اند و پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته شده است . امکانات داخلی اتاق های هتل عبارت است از : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند و میخواهند در سفر دنبال کنند ، یک یخچال برای استفاده روزانه ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، تهویه هوای مناسب و روم سرویس است .  هتل آسمان تا ترمینال 3 کیلومتر ، سی و سه پل 1 کیلومتر ، پل خواجو 3 کیلومتر و فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر فاصله دارد . 

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری اصفهان کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره اصفهان , هتل 4 ستاره آسمان , هتل آسمان اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره گراند کیش

هتل گراند کیش مناسب برای کسانی می‌باشد که نزدیکی هتلشان به ساحل برایشان اهمیت دارد به همین منظور یکی از ویژگی های این هتل نزیکی آن به دریاست و تنها هتل 3 ستاره نزدیک به آب می‌باشد با انخاب این هتل و اقامت در آن روبه روی هتل ونوس قرار میگیرید و به مراکز خرید زیتون و مریم به راحتی دسترسی دارید . این هتل تا دریای خروشان کیش تنها 5 دقیقه فاصله دارد .در کنار دریای کیش اسکله وجود دارد داخل بلوار دریا که میتوانید در آنجا از دوچرخه سواری و تفریحات آبی لذت ببرید .اتاق های هتل گراند کیش دارای منظره ای رو به دریا آرام و خیابان پرهیاهو دارد . اگر عاشق امتحان طعم های جدیدو تازه هستید اطراف هتل رستوران های زیادی وجود دارد اما پیشنهاد من به شما رستوران کوه نور است که در نزدیکی هتل صدف و سمت جنوب هتل گراند قرار گرفته است .این هتل تا بولینگ و دنیای بازی 5 دقیقه پیاده روی ، تا قایق های کف شیشه ای 10 دقیقه پیاده ، بازار ها در کیش 4 دقیقه با خودرو و سواحل کیش 9 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد .امکانات کلی این هتل عبارت است از : چایخانه سنتی ، کافی شاپ ، صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما تاکسی سرویس و لاندری اشاره کرد امکانات اتاق های هتل گراند شامل : مینی بار ، تهویه هوای مناسب ، تلوزیون همرا با ماهواره برای کسانی که سریال ها را دنبال میکنند ،اینترنت رایگان و لوازم لازم برای استحمام شما عزیزان .

 

راز آسمان پایتخت تداعی‌گر بهترین خاطره‌های شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری گراند کیش کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره گراند , هتل 3 ستاره کیش , هتل گرند کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن که در منطقه قدیمی دبی در شهر دیره قرار دارد . یکی ازهتل های خوب و 4 ستاره دبی است . هتل سیتی سیزن درست در مرکز شهر دبی قرار دارد و باعث شده است که مسافرین به راحتی و با مسافت کم بتوانند به تمامی جاذبه های تفریحی و گردشی و مراکز خرید دبی دسترسی پیدا کنند . رستوران هتل سیتی سیزن دارای انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی است که به علاوه اینها دارای تمامی غذاهای بین المللی است و به طور کلی غذاهای این رستوران به صورت خانگی و کم روغن درست میشوند . هتل سیتی سیزن دارای محیطی کاملا خانوادگی و مناسب شما و عزیزانتان است . امکانات هتل سیتی سیزن عبارت است از : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، استخر سر پوشیده و روباز برای تفریح ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل سیتی سیزن را دارند ، ترانسفر فرودگاهی که نگران مسافت نباشید به راحتی شما و عزیزانتان را از فرودگاه تا هتل و برعکس همراهی میکنند ، سرویس لاندری که از این به بعد به راحتی تمامی لباس های خود را در چمدان بگذارید و نگران چروک شدن آنها نشوید پرسنل این هتل آماده خدمت رسانی به شماست ،اتاق های خانوادگی ، کلاب های ورزش و سلامتی ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند و پذیرش شبانه روزی هتل است .از امکانات داخلی اتاق های هتل سیتی سیزن میتوان اشاره کرد به : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما ، رنگهای طبیعی و آرام بخش ، مبلمان راحتی ، لویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، یک یخچال کوچک برای استفاده روزمره ، گاو صندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما و روم سرویس است . هتل سیتی سیزن 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی ، 5 دقیقه تا مرکز خرید های معروف مرکز شهر ،برج ساعت 0.5 کیلومتر و فرودگاه شارجه 20 کیلومتر فاصله دارد .


آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری دبی کلیک کنید



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره دبی , هتل سیتی سیزن دبی , هتل 4 ستاره سیتی سیزن ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 2 ستاره خیام مشهد

هتل خیام مشهد از هتل های 2 ستاره  تاپ مشهد است که در میدان شهدا و در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است و به تازگی این هتل بازسازی شده است و به هتلی با سبک مدرن و طراحی کلاسیک تبدیل شده است .هتل خیام دارای چشم اندازی زیبا و دلنشین به سمت حرم مطهر است و  تنها حدود 8 دقیقه این هتل با بارگاه مطهر ضامن آهو(ع) فاصله دارد . همچنین این هتل دارای رستوران مجلل با منوی باز و سلف سرویس است که دارای انواع غذاهای بین المللی و اصیل است که شما میتوانید از وعده های غذایی این هتل لذت ببرید .از امکانات کلی هتل خیام میتوان به : پارکیگ رایگان برای کسانی که از شهرهایی اطراف به این هتل سفر میکنند ، اینترنت رایگان در سرتاسر هتل ، کافی شاپ برای صرف میان وعده و عصرانه است .امکانات اتاق های این هتل عبارت است از : تهویه هوای مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم  مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، سرویس دهی شبانه روزی داخل اتاق ها  و مبلمان برای راحتی و استراحت شما عزیزان است .فاصله این هتل تا ورودی شیرازی 10 دقیقه پیاده روی یا 4 دقیقه با خودرو ، تا ورودی باب الجواد 18 دقیقه پیاده روی یا به عبارتی 1400متر و 7 دقیقه با وسیله نقلیه ، تا بازار رضا 29 دقیقه پیاده روی یا 10 دقیقه با خودرو و تا ایستگاه راه آهن 32 دقیقه پیاده روی و  9 دقیقه تبا ماشین فاصله دارد . 
راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!
 برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری مشهد کلیک کنید



:: برچسب‌ها: هتل 2 ستاره مشهد , هتل 2 ستاره خیام , هتل خیام مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره موون پیک دبی

هتل موون پیک دبی یکی از هتل های مجلل و شیک 5 ستاره دبی در شهر دیره است . اگر شما و عزیزانتان به دنبال هتلی مجلل با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی هستید هتل موون پیک میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد . این هتل دارای  2 قسمت میباشد که شامل : خود هتل و هتل آپارتمان که چسبیده به خود هتل موون پیک است که این هتل مشمل بر 312 اتاق میباشد .  رستوران هتل موون پیک دبی دارای غذاهای بین المللی ، عربی و هندی است . این میتواند پیشنهاد خوبی باشد تا در ساعاتی که در هتل به سر میبرید یک وعده غذایی خود را در رستوران هتل میل کنید و طعم به یاد ماندنی را بچشید .امکانات هتل موون پیک عبارت است از : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، استخر سر پوشیده و روباز ، ترانسفر فرودگاهی که به راحتی از فرودگاه تا هتل و بر عکس شما و عزیزاتان را همراهی میکنند، اتاق های خانوادگی ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل موون پیک را دارند ،سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید ، رستوران ، بوفه برای صرف میان وعده ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند ، سالن ماساژ برای کمی استراحت و پذیرش شبانه روزی هتل است . از امکانات داخلی اتاق های هتل موون پیک میتوان اشاره کرد به :  مبلمان راحتی برای شما ، میز کار برای کسانی که به قصد سفر کاری در این هتل اقامت دارند ، یخچال کوچک برای استفاده روزمره ، اینترنت با سرعت بالا ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارد و روم سرویس در نظر گرفته شده است . هتل موون پیک تا مرکز خرید وافی 1 کیلومتر ، ایستگاه مترو دبی 1.2 کیلومتر ، دینو پارک  1.5 کیلومتر ، دلفیناریوم دبی 1.5 کیلومتر ، فرودگاه بین المللی دبی 4.9 کیلومتر و فرودگاه شارجه 23.1 کیلومتر فاصله دارد . 

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری دبی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره دبی , هتل ارزان دبی , هتل موون پیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره موون پیک دبی

هتل موون پیک دبی یکی از هتل های مجلل و شیک 5 ستاره دبی در شهر دیره است . اگر شما و عزیزانتان به دنبال هتلی مجلل با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی هستید هتل موون پیک میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد . این هتل دارای  2 قسمت میباشد که شامل : خود هتل و هتل آپارتمان که چسبیده به خود هتل موون پیک است که این هتل مشمل بر 312 اتاق میباشد .  رستوران هتل موون پیک دبی دارای غذاهای بین المللی ، عربی و هندی است . این میتواند پیشنهاد خوبی باشد تا در ساعاتی که در هتل به سر میبرید یک وعده غذایی خود را در رستوران هتل میل کنید و طعم به یاد ماندنی را بچشید .امکانات هتل موون پیک عبارت است از : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، استخر سر پوشیده و روباز ، ترانسفر فرودگاهی که به راحتی از فرودگاه تا هتل و بر عکس شما و عزیزاتان را همراهی میکنند، اتاق های خانوادگی ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل موون پیک را دارند ،سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید ، رستوران ، بوفه برای صرف میان وعده ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند ، سالن ماساژ برای کمی استراحت و پذیرش شبانه روزی هتل است . از امکانات داخلی اتاق های هتل موون پیک میتوان اشاره کرد به :  مبلمان راحتی برای شما ، میز کار برای کسانی که به قصد سفر کاری در این هتل اقامت دارند ، یخچال کوچک برای استفاده روزمره ، اینترنت با سرعت بالا ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارد و روم سرویس در نظر گرفته شده است . هتل موون پیک تا مرکز خرید وافی 1 کیلومتر ، ایستگاه مترو دبی 1.2 کیلومتر ، دینو پارک  1.5 کیلومتر ، دلفیناریوم دبی 1.5 کیلومتر ، فرودگاه بین المللی دبی 4.9 کیلومتر و فرودگاه شارجه 23.1 کیلومتر فاصله دارد . 

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری دبی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره دبی , هتل ارزان دبی , هتل موون پیک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره گرند هالیک استانبول

هتل گرند هالیک استانبول به خوبی واقع شده در مرکز شهر beyoglu   که یکی از بهترین مناطق استانبول است و شما متوانید لذت ببرید از منظره ی زیبا و دلنشین دریای طلایی که در نزدیکی  میدان تکسیم است و همچنیین این هتل به برج های گالاتا نزدیک است و حتی شما با ایستادن در بالکن های این هتل میوانید از دو منظره ی دریای طلایی و برج گالاتا لذت ببرید  و پیشنهاد میکنم این برج هارا از دست ندهید و برای یکبار هم که شده از آن دیدن کنید.این هتل دارای امکاناتی چون : اتاق های خانوادگی ، استخر سرپوشیده برای کمی استراحت بعد از کلی گشت داخل شهری ، حمام های قدیمی ، سونا خشک و سالن ماساژ برای انرژی گرفتن  دوباره و ادامه دادن به تفریح و گردش است. اتاق های هتل هالیک دارای امکانات و خدماتی عبارت است از :اتاق های مهممان به همراه صندلی های راحتی برای رفاه حال مسافرین عزیز ، تلویزین های ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که عاشق دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند، تهویه هوای مناسب و اینترنت رایگان بدون محدودیت در سرتاسر هتل است .پیشنهاد میکنم از رستوران این هتل که در طبقه بالا قرار دارد و انواع غذاهای ترکی و قدیمی را سرو میکند استفاده کنید و همچنین دارای سقف زیبای استانبول که بسار معروف است که میتوانید با تماشای آن از زیبایی حیرت آور آن لذت ببرید . همچنین مسافرین عزیز میتوانند از موزیک زنده کافی شاپ هتل هالیک استفاده کنند مانند یک کنسرت همراه با خانواده تان لذت ببرید . ایستگاه اتوبوس های ترمپ با این هتل حدود 5 دقیقه پیاده روی دارد و میتوانید با استفاده از آن به همه جا دسترسی داشته باشید، مرکز خرید دمیورن فقط 10 دقیقه پیاده روی دارد .امکانات کلی این هتل عبارت است از : پارکینگ  رایگان برای کسانی که ا شهرهای اطراف به این هتل سفر میکنند ، اینترنت رایگان، استخر ، ترانسفر فرودگاهی و کافی شاپ 

آژانس آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره گرند هالیک , هتل 4 ستاره استانبول , هتل گرند هالیک استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره ملک

هتل 3 ستاره ملک یکی ازهتل های خوب در اصفهان است که ویژگی این هتل موقعیت مکانیش است زیرا در مرکز شهر واقع شده است و این باعث شده است تا مسافرین بتوانند با راحتی و با هزینه کم به تمامی جاذبه های گردشگری و تفریحی اصفهان با هزینه کم و زمان کم دسترسی پیدا کنید . هتل ملک دارای محیطی کاملا خانوادگی است و شما و خانواده عزیزتان میتوانید در کمال آرامش در هتل ملک اقامت داشته باشید . رستوران هتل ملک دارای انواع غذاهای بین المللی و اصیل است و همچنین به صورت روزانه دارای صبحانه با منوی باز است که پیشنهاد میکنم یک وعده غذایی خود را در رستوران هتل ملک میل کنید و طعم به یادماندنی را به خاطر بسپارید . از امکانات هتل ملک میتوان اشاره کرد به : پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل ملک را دارند ، اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید پرسنل هتل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند ، مبلمان راحتی ، تهویه هوای مناسب و پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته شده است. امکانات داخلی اتاق های هتل ملک عبارت است از : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برا استحمام شما عزیزان ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، یک یخچال برای استفاده روزمره و روم سرویس است . هتل ملک تا ترمینال مسافربری 7 کیلومتر ، کاخ عالی قاپو 1 کیلومتر ، میدان نقش جهان 1 کیلومتر ، سی و سه پل 2 کیلومتر و فرودگاه بین المللی 25 کیلومتر فاصله دارد . 

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری اصفهان کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره اصفهان , هتل ملک اصفهان , هتل 3 ستاره ملک اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره وی پی کوالالامپور

هتل وی پی مالزی که در شهر زیبا و بکر کوالالامپور قرار دارد جزو هتل های 4 ستاره شهر کوالالامپور می‌باشد که این هتل دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی میباشد . هتل وی پی  با فاصله کمی از مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته است و به همین علت مسافرین نیاز نیست مسافت زیادی را برای رسیدن به مقصد مورد نظرشان طی کنند و با اقامت در هتل وی پی به راحتی میتوانند به تمامی مناطق گردشگری دسترسی پیدا کنند . رستوران هتل وی پی دارای انواع غذاهای بین المللی و صبحانه های مجلل است و من به شما پیشنهاد میکنم در ساعاتی که در هتل به سر میبرید یک وعده غذایی خود را در هتل میل کنید و طعم به یادماندنی را به خاطر بسپارید .از امکانات هتل وی پی مالزی میتوان اشاره کرد به :  استخر روباز و سر پوشیده ، اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل وی پی را دارند ، اتاق های خانوادگی ،مبلمان راحتی در لابی ، سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید پرسنل این هتل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است و پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته شده است امکانات داخلی اتاق های وی پی عبارت است از : تهویه هوای مناسب ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ،یک یخچال کوچک برای استفاده روزانه ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ،اینترنت بدون محدودیت ، چشم انداز زیبا به سمت شهر کوالالامپور و روم سرویس است .هتل تری ترانگ تا برج ها دوقلو 1.6 کیلومتر ، فرودگاه بین المللی کوالالامپور 45 کیلومتر ، میدان کپیتال 0.9 کیلومتر و میدان برجر 2.5 کیلومتر فاصله دارد .

 

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری مالزی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره وی پی مالزی , هتل 4 ستاره مالزی , هتل وی پی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره لوتوس کیش


هتل سه ستاره لوتوس کیش معروف به هتل لاله قدیم واقع در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش قرار دارد که این هتل قدیمی چند سالی هست که بازسازی شده و هتل لوتوس نام گرفته و با دیزاین و طراحی جدیدی در حال خدمت رسانی به شما عزیزان است . این هتل در مرکز جزیره قرار گرفته  و به همین علت دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و تجاری را برای شما مسافران راحت میکند, این هتل 3 طبقه مشمل بر 72 اتاق می‌باشد و دارای بیش از 40 اتاق خانوادگی است .رستوران هتل لوتوس دارای آشپزخانه ای با مساحت 400 متر مربع است و پرسنل آماده ی ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به میهمانان عزیز است .  از امکانات این هتل میتوان اشاره کرد به : ترانسفر فرودگاهی که برای رفاه شما عزیزان در  فرودگاه به  استقبال شما می‌آیند و تا هتل شما را همراهی میکنند ، اینترنت رایگان،مینی بار کوچک داخل اتاق ، صندوق امانات براینگهداریاز اشیاء با ارزش شما ،سرویس فرگی اختصاصی داخل اتاق ها و سرویس ایرانی در راه رو هتل به صورت عمومی می‌باشد.این هتل 3 ستاره در مرکز جزیره کیش با فرودگاه 6 کیلومتر یا به عبارتی 10 دقیقه فاصله دارد، 15 دقیقه تا ساحل فاصله دارد و روبه روی بازار مروارید است و به رستوران کوهنورد، مرکز سارینا و بازار فانوس فاصله خیلی کمی دارد.

 راز آسمان پایتخت تداعی گر خاطرهای شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری کیش کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری کیش , هتل 3 ستاره لوتوس , هتل لوتوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره سیلاچی ارمنستان

هتل سیلاچی ارمنستان درست در منطقه ایروان قرار دارد که ایروان یکی از مناطق توریستی است و دسترسی شما مسافرین عزیز به تمامی مناطق گردشگری و تفریحی را آسان میکند زیرا در مرکز ارمنستان قرار دارد .اگر بخواهید سفر مقروم بخ صرفه ای داشته باشید و بیشتر هزینه هایتان را برای گردش و تفریح بگذارید این هتل پیشنهاد خوبی برای شما می‌باشد.هتل سیلاچی با میدان ریپابلیک 10 دقیقه فاصله دارد و شما مسافرین عزیز اگر نخواستید وعده غذایی خود را در رستوران هتل سیلاچی میل کنید اطراف این هتل انواع رستوران ها و غذاخوری های با کیفیتی قرار دارد که با امتحان کردن غذاهای آنها میتوانید تجربه ای جدید را کسب کنید. امکانات داخلی هتل سیلاچی عبارت است از : استخر سرپوشیده ،  استخر رو باز  سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سالن  زیبایی ،سونا برای خستگی در کردن و استراحت بعدد از کلی گردش و تفریح ، اینترنت رایگان در سرتا سر هتل ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در این هتل را دارند ،  سرویس خشک شویی که دیگر نگران کثیف یا چروک شدن لباس هایتان نباشید ،  ترانسفر فرودگاهی که شما را از فرودگاه تا هتل همراهی میکنند ،کافی شاپ برای صرف میان وعده ها و عصرانه های شما و همچنین اتاق های خانوادگی که پذیرش 24 ساعته این هتل آماده خدمت رسانی به شما مسافرین عزیز است . امکانات اتاق های این هتل شامل : تهویه هوای مناسب ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم ضروری برای استحمام شما ،مبلمان راحتی ، تلویزیون های ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند و سرویس شبانه روزی اتاق ها است . هتل سیلاچی تا ایستگاه مترو ایروان 2 کیلومتر ،فرودگاه ایروان 7 کیلومتر ، مسجد آبی 1.2 کیلومتر و مرکز خرید روسیه 0.2 کیلومتر فاصله دارد . 


آژانس راز آسمان پایتخت
 تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری ارمنستان کلیک کنید



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره ارمنستان , هتل 3 ستاره سیلاچی , هتل سیلاچی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره تماشا کیش 


هتل تماشا از نظر بنا دارای بنای نسباتا قدیمی است که این هتل 2 ستاره حدود چند سال است که بازسازی شده . این هتل برای رفاه بیشتر مهمانان ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته و این هتل دارای بهترین موقعیت جغرافیایی است زیرا در مرکز قرار گرفته و میهمانان عزیز به راحتی میتوانند به مراکز خرید و تجاری و مرکز شهر دسترسی پیدا کنند .هتل تماشا به ساحل عمومی نیز نزدیک است ، این هتل دارای 2 طبقه و مشتمل بر 62 اتاق خواب است که در نزدیکی میدان امیر کبیر قرار گرفته .امکانات کلی هتل تماشا کیش عبارت است از : کافی شاپ ،کافی نت، اینترنت رایگان ، تلوزیون ، ماهواره و صندوق امانات برای نگهداری از وسایل با ارزش شما عزیزان .


راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطر‌های شماست.!

برای کسب طلاعات بیشتر از تور لحظه آخری کیش کلیک کنید.
 



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره کیش , تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره آدینه قشم

هتل آدینه قشم از دسته هتل های 3 ستاره است و مناسب برای کسانی است که میخواهند سفر مقرون به صرفه ای داشته باشند علاوه بر اینها این هتل دارای محیطی کاملا خانوادگی با اتاق های خانوادگی است . هتل آدینه قشم دارای بنا نسبتا قدیمی است زیرا تاسیس آن در سال 1396 بوده است اما داخل ساختمان هتل به صورت کامل بازسازی شده است . این هتل در شهرک الهیه  که یکی از مناطق خوب و دلنشین قشم است قرار دارد . این هتل توریستان زیادی را به خودش جذب کرده زیرا در مرکز جزیره ساحلی قشم قرار دارد و دسترسی به تمامی جاذبه های گردشگری قشم آسان و امکان پذیر است . از امکانات هتل آدینه قشم میتوان اشاره کرد به : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل آدینه قشم را دارند، کافی شاپ برای صرف میان وعده ها و عصرانه های شما ، رستوران ، سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید پرسنل هتل آماده خدمت رسانی به شما هستند و پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته شده است . علاوه بر تمامی اینها رستوران هتل آدینه به صورت روزانه دارای صبحانه ای تازه و خوشمزه به همراه منو باز است بنابراین شما مسافرین عزیز میتوانید در لحظاتی که در هتل به سر میبرید یک وعده غذایی خود را در هتل آدینه میل کنید . امکانات داخلی اتاق های هتل آدینه قشم عبارت است از : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ،  یک یخچال کوچک برای استفاده روزمره  ، تهویه هوای مناسب و سرویس روم است . هتل آدینه قشم تا رستوران امیران 66 کیلومتر ، پارک زیتون 6 کیلومتر ، مجتمع سیتی سنتر 3 کیلومتر ،دره ستارگان 22 کیلومتر و قلعه پرتقالی ها 1 کیلومتر فاصله دارد . 


آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری قشم کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تور لحظه اخری قشم , پرواز چارتی ارزان , هتل ارزان داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره لارا هادریانوس آنتالیا


هتل لارا هادریانوس آنتالیا تا دریا 6 دقیقه پیاده روی دارد و در محدوده ی 651 متری ساحل لارا قرارگرفته شده.از امکانات این هتل میتوان استخر روباز برای بزرگسالان و به همراه محیطی برای کودکان شما و همچنین زمین بازی مخصوص کودکان و اینترنت رایگان برای مسافران . این هتل همچنین دارای ساحل اختصاصی با چشم اندازی حیرت آور می‌باشد که در فاصله 2.5 مایلی آن قرارگرفته است.اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی ، تلوزیون به همراه ماهواره و یک بار کوچک است . حمام این اتاق ها دارای وسایل مورد نیاز برای استحمام شما مسافرین گرامی نیز هست . مسافران می‌توانند از بوفه صبحانه در داخل رستوران هتل لارا هادریانوس لذت ببرند که از استخر چشم انداز زیبایی دارد . رستوران هتل لارا دارای غذاهای متنوعی چون انواع  کباب ها، ماهی ها و انواع بریانی ها است  . بار استخر دارای انواع میان وعده های خوش رنگ و خوشمزه و انواع نوشیدنی هاست و  پیشنهادی خوب و سرگرم کننده برای مسافرین عزیز،  نمایش های کارکنان هتل که 2 روز در هفته به صورت رایگان برگزار می‌شود .این هتل تا فرودگاه آنتالیا 5.6 مایل فاصله دارد و اگر قصد خرید در آنتالیا رو دارید از هتل لارا 6.8 مایل تا مرکز آنتالیا و فروشگاه های مختلف فاصله دارد .

راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری آنتالیا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره لارا هادریانوس , هتل 4 ستاره آنتالیا , هتل لارا انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 2 ستاره جوادیه مشهد

هتل  جوادیه مشهد در خیابان طبرسی و در نزدیکی بارگاه امام هشتم (ع) قرار دارد، یکی از ویژگی های این هتل نزدیکیش به حرم مطهر است زیرا در حال حاظر کسانی که قصد زیارت به مشهد مقدس را دارند دنبال هتلی میگردند که هم قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد و هم به هتل نزدیک باشد تا هروقت از شبانه روز که دلشان هوای حرم را میکند به راحتی بتوانند در مسیر رفت و آمد باشند زیرا حال و هوای مشهد جور دیگریست و زائران دلشان نمیخواهد از حرم بیرون بیایند.مسافرین میتوانند برای صرف غذا از رستوران این هتل استفاده کنند که در هتل جوادیه صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام دارای منو باز است و دارای انواع غذاهای مختلف برای سلیقه های مختلف است ، همچنین شما میتوانید از کافی شاپ این هتل برای صرف میان وعده یا عصرانه استفاده کنید و علاوه بر این داخل کافی شاپ این هتل اینترنت رایگان و بدون محدودیت می‌باشد.
امکانات این هتل عبارت است از : اینترنت رایگان  در سرتاسر هتل و بدون محدودیت ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ رایگان  برای کسانی که از شهر های اطراف این هتل را انتخاب کردند و قصد اقامت در آنجا را دارند. ساعت تحویل اتاق ها در این هتل 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها ساعت 12:00 ظهر می‌باشد .از امکانات اتاق های هتل جوادیه  میتوان اشاره کرد به : تهویه مناسب ، تلویزیون برای کسانی که هال دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی برای استحمام و رفاه حال شما عزیزان در نظر گرفته شده.این هتل تا حرم مطهر 10 دقیقه پیاده روی ، تا فرودگاه  20 دقیقه با ماشین ، تا بازار رضا 8 دقیقه با خودرو و  مرکز خرید الماس شرق که جایی بسار خوب برای خرید کردن است اگر قصد زیارت و سیاحت را دارید پیشنهاد میکنم حتما از مرکز خرید الماس دیدن کنید .
راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری مشهد کلیک کنید.
 



:: برچسب‌ها: هتل جوادیه مشهد , هتل 2 ستاره مشهد , تور لحظه اخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره اچ کی ایرپورت استانبول 

هتل اچ کی ایرپورت در نزدیکی فرودگاه آتاترک واقع شده یا به عبارتی در 5 کیلومتری آن قرار دارد و از مرکز شهر خیلی فاصله دارد. این هتل برای مسافرینی خوب است که میخاهند برای سفر کاری به استانبول بروند و یا نمیخواهند زیاد هزینه کنند زیرا هم از جاذبه های گردشگری استانبول فاصله دارد و هم از مرکز شهر . هتل آپارتمان اچ کی در منطقه کاکوک قرار دارد و 6 کیلومتر از بیمارستان باکیرکوی فاصله دارد و همچنین این هتل چشم انداز چندان زیبایی ندارد و به سمت جاده و خیابان است . پیشنهاد من به ما این است که اگر قصد سفر تفریحی را ندارید این هتل میتوانید بسیار هتل مناسبی است برای شما مسافرین عزیز .از امکانات داخلی هتل میتوان اشاره کرد به : تلویزیون های ال سی دی به همراه ماهواره  برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها نیز هستند ،یخچال برای نگهداری از مواد غذایی ، کتری برای آب گرم و یا درست کردن چای ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم مورد نیاز برای استحمم شما عزیزان و همچنین دارای صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما است. علاوه بر تمامی ان امکانات این هتل دارای صبحانه ای ویژه و خوب است و شما میتوانید روزانه از این سرویس ویژه استفاده کنید و تمامی پرسنل این هتل به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به مسافرین عزیز می‌باشد.شما میتوانید در کمال آرامش به این هتل سفر کنید زیرا این هتل تمیزی و خدمات رسانی اش را قبل از سفر به شما تضمین میکند .هتل اچ کی ایرپورت استانبول تا مرکز تفریحی هاسکی 12 کیلومتر ، تا مسجد سلطان 13 کیلومترو تا فرودگاه بین المللی استانبول آتاترک 3 کیلومتر فاصله دارد .


آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید
 



:: برچسب‌ها: تور لحظه اخری استانبول , رزرو هتل لوکس , پرواز چارتری ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان سبز طلایی مشهد

هتل آپارتمان  سبز طلایی مشهد یکی از هتل آپارتمان های تازه تأسیس مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر است و کار رفت و آمد مسافرین را راحت کرده و مسافرین با کمی پیاده روی در هر ساعتی از شبانه روز میتوانند به حرم بروند،  هتل سبز طلایی  دارای 19 واحد اقامتی سینگل و دبل است که در هر زمانی آماده ی پذیرایی از زائرین عزیز است و دارای طرفیت تا 50 نفر می‌باشد .این هتل میتواند پیشنهاد خوب و مناسبی برای کسانی باشد که به قصد زیارت و سیاحت به مشهد سفر کردند و هتلی را میخواهند که برای استراحت فقط از آن استفاده کنند و در مرکز شهر باشد تا بتوانند به راحتی به تمام مراکز تفریحی و گردشی دسترسی داشته باشند. امکانات عمومی هتل سبز شامل : اینترنت رایگان و نامحدود در سرتا سر هتل ، سرویس لاندری برای رفاه شما که دیگر نگران چروک شدن وکثیف شدن لباس هایتان نباشید  ، تاکسی سرویس رایگان و پذیرش 24 ساعته هتل  است همچنین امکانات داخلی اتاق ها عبارت است از : تلویزیون برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال های تلویزیونی هستند ، تهویه هوای مناسب ،و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه لوازم ضروری برای استحمام شما عزیزان .این هتل تا حرم 10 دقیقه پیتده روی ، تا فرودگاه 15 دقیقه با خودرو و تا راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد .

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری مشهد کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری مشهد , پرواز چارتری داخلی , رزرو هتل لوکس ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره هیلتون بومونتی استانبول

 هتل هیلتون بومونتی یکی از بزرگترین هتل های استانبول است که مشمل بر 890 اتاق خواب است . هتل هیلتون دارای موقعیت مکانی مناسبی است زیرا دقیقا در مرکز بومونتی و تنها 1 ایستگاه با میدان معروف تکسیم فاصله دارد .این هتل بسیار جای مناسبی برای خانواده هایی است که دنبال یک هتل مجلل به همراه تمامی امکنات رفاهی و به ویژه موقعیت مکانی مناسب اند و من این هتل رو به کسانی پیشنهاد میکنم که انرژی کلی تفریح رو دارند  و خستگی ناپذیر هستند . دکوراسیون این هتل با تمامی لوازم روز دنیا و  به طور لاکچری و مجلل چیده و طراحی شده است . امکانات داخلی این هتل عبارت است از : ویو رو به شهر زیرا در طبقه بالا قرار گرفته است ، سالن ماساژ اختصاصی ، استخر روباز برای کسانی که دوست دارند پوست برنزه ای داشته باشند و یا  از شنا کردن در فضای باز لذت میبرند،موسیقی زنده که شما  در آخر هفته ها میتوانید از آن لذت ببرید در واقع وسیقی زنده این هتل آنقر خوب است که شما احساس میکنید در کنسرت هستید ، کافی شاپ که جایی مناسب برای صرف میان وعده و ثبت لحظاتی خوش برای خود و خانواده گرامیتان در نظر گرفته شده است . امکانات داخلی اتاق های هیلتون شامل : تهویه هوای مناسب ، تلویزیون های ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند ، مبل هایی برای راحتی شما عزیزان ، صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، سرویس شبانه روزی اتاق و لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید . هتل هیلتون تا بیمارستان بومونتی 15 دقیقه پیاده روی ، تا میدان تکسیم 6 دقیقه ، تا مرکز خرید جواهر و سیتی مال 15 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه آتاترک  به اندازه 30 دقیقه رانندگی  فاصله دارد . 


آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

 برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید.


:: برچسب‌ها: هتل هیلتون بومونتی استانبول , هتل 5 ستاره هیلتون بومونتی , هتل 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره کیانا مشهد

هتل کیانا که در فاصله ی 1300متری از حرم مطهر و نورانی رضوی قرار دارد یا به عبارتی 15 دقیقه پیاده روی تا حرم دارد. ساختمان این مجموعه زیر بنایی حدود 8000 متر مربع دارد و دارای بنایی نسبتا جدید اما دارای اتاق هایی با دیزاین و دکوراسیون کاملا مدرن و کلاسیک است که این هتل شامل 8 طبقه دارای 100 اتاق می‌باشد و دارای فضای مناسب برای شما و خانواده گرامیتان است. سالن غذاخوری این هتل آماده ی پذیرایی از 150 نفر با انواع غذاهای بین المللی می‌باشد.از امکانات این هتل میتوان اشاره کرد به : زمین بازی مخصوص  کودکان با محیطی ایمن  برای دلبندان شما ،کافی شاپ این هتل آماده خدمت رسانی 24 ساعته به شما میهمانان عزیز می‌باشد، سرویس دهی شبانه روزی داخل اتاق ها ، فروشگاه ها برای خرید های کوچک و ضروری و گردش ،آرایشگاه ویژه بانوان ، آژانس گردشگری برای  تهیه بلیط ، سالنی برای تفریحات و سرگرمی شما در هتل ، سالن همایش , سالن کنفرانس برای کسانی که برای سفر کاری در این هتل اقامت دارند، استخر , سونا , جکوزی برای استراحت بعد از کلی زیارت و گردش است امکانات داخلی هتل کیانا عبارت است از : تلوزیون همراه با ماهواره برای کسانی که سریال ها را دنبال میکنند ، اینترنت رایگان بدون محدودیت در سر تا سر هتل و سرو چای داخل هتل است .از امکانات کلی این هتل شامل : ترانسفر فرودگاهی است که به راحتی شما و عزیزانتان را تا خود هتل همراهی میکنند ، استخر ،سونا و جکوزی میشود.


آژانس آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری مشهد کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مشهد , هتل 4 ستاره کیانا , هتل 4 ستاره کیانا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره پرینفرنس تفلیس 

هتل پرینفرنس گرجستان که در شهر تفلیس قرار دارد و در سال 2016 تاسیس شده است یکی از هتل های لاکچری و شیک تفلیس است که تنها 30 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد . شما مسافرین عزیز میتوانید با استفاده از مترو ، اتوبوس ، ماشین های کرایه ای یا تاکسی به تمامی مناطق تفریحی و جاذبه های گردشگری دسترسی پیدا کنید . همچنین اگر قصد دارید صفر مغروم به صرفه ای داشته باشید میتوانید از تور لحظه آخری گرجستان استفاده کنید . اگر شما به دنبال هتل شیک و مجللی هستید تا بتوانی در آرامش کامل از امکانات هتلتان استفاده کنید هتل پرفرنس میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد .امکانات داخلی هتل پرفرنسعبارت است از : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، استقبال فرودگاهی که شما و غزیزانتان را به راحتی از فرودگاه تا هتل همراهی میکنند ، اسستخر ، سالن ماساژ ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در این هتل را دارند ، انواع بازی ها برای گذراندن اوقاتی که در هتل به سر میبرید ، سالن کنفرانس برای کسانی که به قصد سفر کاری در این هتل اقامت دارند ،پذیرش شبانه روزی و سرویس لاندری که دیگر نگران لباس هایتان نباشید .امکانات داخلی اتاق های این هتل : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم ضروری برای استحمام شما عزیزان  ، گاو صندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، تلویزیون ال سی دی به همراه  لوازم ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند، تهویه هوای مناسب ، اینترنت رایگان و سرویس روم 24 ساعته است . هتل پرفرنس تا مترو وارکتلی 15 دقیقه ، فرودگاه بین المللی 11 کیلومتر ، قلعه تفلیس 15 دقیقه و دریای تفلیس 5 دقیقه فاصله دارد . 
آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری تفلیس کلیک کنید.
 



:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره تفلیس , هتل پرینفرنس تفلیس , هتل ارزان تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره خلیج فارس قشم 

هتل خلیج فارس که در جزیره بکر و زیبای قشم قرار دارد ،  یکی از هتل های 3 ستاره تاپ قشم است و دارای توریستان و مسافرین زیادی است زیرا بیشتر کسانی که به قشم سفر میکنند بیشترین قصدشان از سفر به قشم خرید کردن است و این هتل میتواند انتخاب خوبی برای آنها باشد هتل خلیج فارس هتلی مقرون به صرفه است مناسب  برای کسانی که به قصد تفریح و خرید به قشم سفر کردند. علاوه بر اینها هتل خلیج فارس از موقعیت مکانی ویزه ای برخوردار است زیرا درست در مرکز شهر قرار دارد و این امکان را برای مسافرین فراهم کرده تا بتوانند به راحتی با هزینه کم و مسافت کم به مقصد مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند . از امکانات هتل خلیج فارس قشم میتوان اشاره کرد به : کافی شاپ برای صرف میان وعده و عصرانه های شما ، پارکینگ برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل خلیج فارس را دارند ، استخر ، اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ،  باشگاه بیلیارد ، سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هاستان نباشید پرسنل هتل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان اند و پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته شده است . رستوران هتل خلیج فارس به صورت روزانه دارای صبحانه با منوی باز است و همچنین  دارای انواع غذاهای بین المللی است که شما میتوانید در لحظاتی که در هتل بسر میبرید یک وعده غذایی خود را در هتل میل کنید و طعمی به یاد ماندنی را به خاطر بسپارید
امکانات داخلی اتاق های هتل خلیج فارس : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، تهویه هوای مناسب ، یک یخچال برای استفاده روزانه ، گاو صندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، روم سرویس است . هتل خلیج فارس تا رستوران امیران 61 کیلومتر ، پارک زیتون 1 کبلومتر ، مجتمع تجاری سیتی سنتر 10 کیلومتر ، تا دره ستارگان 23 کیلومتر و قلعه پرتغالی 8 کیلومتر فاصله دارد . 

 برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری قشم کلیک کنید

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست . !



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره قشم , هتل خلیج فارس قشم , هتل ارزان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره پرا رز استانبول

هتل پرا رز استانبول در منطقه بیک اقلو قرار دارد و فقط 5 دقیقه تا خیابان استقلال و 3 دقیقه پیاده روی تا اتوبوس های داخلی و ترم فاصله دارد . از امکانات هتل میتوان اشاره کرد به : سالن بدنسازی ، آبگرم ، حمام ترکی , اتاق جلسات  برای کسانی که برای قرار های کاری در این هتل اقامت دارند و تمامی اتاق ها دارای اینترنت نامحدود می‌باشند؛ اتاق های این هتل شامل امکاناتی چون : تهویه هوای مناسب ، تلویزیون های ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که  عادت به دنبال کردن سریال ها دارند , از یخچال کوچک که در طول روز به عنوان میان وعده میتوانید از آن استفاده کنید , حمام اختصاصی به همراه لوازم مورد نیاز برای استحمام شما عزیزان در نظر گرفته شده است. این هتل دارای امکانات ویژه ای برای از بین برد خستگی و استرس های شماست از جمله  : ماساژ بدن ، انواع ماسک های صورت برای زیبایی و جوان سازی پوست و انواع مانیکور و پدیکور برای بانوان عزیز , باشگاه بدنسازی ، سونا و همچنین انواع خدمات پزشکی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده. این هتل 4 ستاره دارای سرویس دهی انواع نوشیدنی های انرژی زا.. و میان وعده های سبک برای شما عزیزان است. امکانات کلی این هتل عبارت است از : اینترنت رایگان ، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی ، بار ، اتاق های خانوادگی و انواع ماساژها..فاصله ی این هتل تا موزه پرا 0.2 کیلومتر ، کافی شاپ معروف راک استانبول 0.5 کیلومتر و کلیسای انتونی 0.3 کیلومتر فاصله دارد .


راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری استانبول کلیک کنید
 



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره پرا رز استانبول , هتل 4 ستاره استانبول , هتل پرا رز استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره کریستال واتر ورلد آنتالیا

هتل کریستال واتر آنتالیا که  4 دقیقه پیاده روی تا ساحل آرام آنتالیا را دارد ، اسم این هتل بعد از دریای مدیترانه با امواجی خروشان نام گذاری شده است . این هتل دارای ساحل اختصاصی به فاصله 500 یارد در طول ساحل  سندی است .محیط پر رفت و آمد بیرون هتل دارای امکاناتی چون: استخرهای روباز ، پارک آبی مخصوص بزرگ سالان و کوکان دلبند شما و مرکز ماساژ و استراحت برای شما مسافرین عزیز . این هتل دارای تعدادی طبقه است که تمامی آنها با ظرافت و به زیبایی طراحی و چیده شده است که اتاق های این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی عبارت است از : تلوزیون های ال سی دی برای کسانی که سریال های ماهواره ای را دنبال میکنند ، تهویه هوای مناسب ؛ بار های کوچک برای میان وعده های شما عزیزان است که تمامی اتاق های این هتل دارای بالکن می‌باشند که بعضی از آنها دارای منظره ای روبه دریا می‌باشد و شما میتوانید با ایستادن در بالکن از دریای آرام و آرام کننده لذت ببرید .شما در رستوران های این هتل میتوانید به دلخواهتان یکی از وعده های غذایی را انتخاب کنید و در آنجا سرو کنید که به صورت(صبحانه،ناهارو شام) است . شما میتوانید به صورت روزانه از میان وعده ها و انواع نوشیدنی های بوفه در ساحل یا استخر استفاده کنید . هتل رستوران هتل کریستال دارای 4 تنوع غذایی بسیاری است مختلف که شامل غذاهای ترکی ، پیش غذاهای ایتالیایی  و خوراک های آمریکای جنوبی است .  مرکز ماساژ و استراحت این مجموعه دارای : حمام ترکی ، سونا ،اتاق بخار ،اتاق ماساژ ،سالن زیبایی ، والیبال ساحلی ، زمین تنیس ،سالن بدنسازی و یک محیط کوچک برای گلف تمامی اینها برای تفریح و سرگرمی شما عزیزان در نظرگرفته شده است تا هنگامی که در هتل به سرمیبرید متوجه گذر زمان نشوید فرودگاه آنتالیا 45.1 کیلومتر  با این هتل 5 ستاره فاصله دارد .امکانات کلی این هتل 5 ستاره آنتالیا عبارت است از : اینترنت رایگان ، استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، اتاق های خانوادگی ،  ساحل اختصاصی و همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی که به راحتی شما و عزیزانتان را از فرودگاه به هتل میبرند .

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشت از تور لحظه اخری انتالیا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره کریستال واتر ورلد آنتالیا , هتل 5 ستاره آنتالیا , تور لحظه اخری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره گلدیس کیش 

هتل گلدیس کیش با 3 طبقه و انواع اتاق ها با دیزاین متفاوت آماده ی پذیرایی از شما مهمانان عزیز است. امکانات این هتل عبارتند از :اینترنت رایگان ، سرویس دهی 24 ساعته ، اتاق ها دارای تلوزیون ، تهویه مناسب همچنین شما میهمانان عزیز میتوانید صبحانه را  به صورت رایگان در خود هتل سرو کنید و از غذاهای رستوران هتل گلدیس کیش لذت ببرید. این هتل 3 ستاره از هتل های قدیمی کیش بوده و تماما بعد از انقلاب بازسازی شده از نظر بنا و دکوراسیون مدرن نیست اما میتوانید در کنار خانواده خود لحظاتی دلنگیز را سپری کنید . 
یکی از ویژگی های خوب هتل گلدیس ترانسفر فرودگاهی و گشت داخل جزیره می‌باشد که شما و خانوادتان  را به راحتی از فرودگاه به هتل میبرد،علاوه بر امکانات این هتل برای شما میهمانان عزیز تفریحاتی را در نظر گرفته از جمله : کافی شاپ سرپوشیده ، کافی شاپ سنتی ، زمین فوتبال ، زمین بسکتبال...  فاصله این هتل تا اسکله تفریحی حدود 14 دقیقه پیاده روی دارد، تا پارک دلفین ها 8 دقیقه با ماشین ، تا بازار پردیس 6 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 8 دقیقه با خودرو فاصله دارد . از امکانات کلی این هتل میتوان اشاره کرد به : سالن کنفرانس ، گیم نت ، سالن بازی کودک ، اینترنت رایگان ، باشگاه بیلیارد و کافی شاپ می‌باشد.

راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطرات شماست

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور ارزان کیش کلیک کنید
 



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره گلدیس کیش , هتل 3 ستاره کیش , هتل گلدیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره گلدیس کیش 

هتل گلدیس کیش با 3 طبقه و انواع اتاق ها با دیزاین متفاوت آماده ی پذیرایی از شما مهمانان عزیز است. امکانات این هتل عبارتند از :اینترنت رایگان ، سرویس دهی 24 ساعته ، اتاق ها دارای تلوزیون ، تهویه مناسب همچنین شما میهمانان عزیز میتوانید صبحانه را  به صورت رایگان در خود هتل سرو کنید و از غذاهای رستوران هتل گلدیس کیش لذت ببرید. این هتل 3 ستاره از هتل های قدیمی کیش بوده و تماما بعد از انقلاب بازسازی شده از نظر بنا و دکوراسیون مدرن نیست اما میتوانید در کنار خانواده خود لحظاتی دلنگیز را سپری کنید . 
یکی از ویژگی های خوب هتل گلدیس ترانسفر فرودگاهی و گشت داخل جزیره می‌باشد که شما و خانوادتان  را به راحتی از فرودگاه به هتل میبرد،علاوه بر امکانات این هتل برای شما میهمانان عزیز تفریحاتی را در نظر گرفته از جمله : کافی شاپ سرپوشیده ، کافی شاپ سنتی ، زمین فوتبال ، زمین بسکتبال...  فاصله این هتل تا اسکله تفریحی حدود 14 دقیقه پیاده روی دارد، تا پارک دلفین ها 8 دقیقه با ماشین ، تا بازار پردیس 6 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه 8 دقیقه با خودرو فاصله دارد . از امکانات کلی این هتل میتوان اشاره کرد به : سالن کنفرانس ، گیم نت ، سالن بازی کودک ، اینترنت رایگان ، باشگاه بیلیارد و کافی شاپ می‌باشد.

راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطرات شماست

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور ارزان کیش کلیک کنید
 



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره گلدیس کیش , هتل 3 ستاره کیش , هتل گلدیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی یکی از هتل های 5 ستاره شیک مجلل در دیره است . یکی از ویژگا های برتر این هتل این است که در مرکز شهر قرار دارد و به همین علت این امکان را فراهم کرده است تا  مسافرین بتوانند به راحتی به تمامی جاذبه های گردشگری و تفریحی دبی دسترسی داشته باشند که برای این گردش ها میتوانند از میز تور داخل هتل برای گشت داخل شهری و یا میترو و ماشین های کرایه ای استفده کنند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و عربی است همچنین این رستوران به صورت روزانه دارای صبحانه با منوی باز است که شما میتوانید یک وعده غذایی خود را در هتل میل کنید و طعم به یاد ماندنی را به خاطر بسپارید . از امکانات هتل جود پالاس دبی میتوان اشاره کرد به : اینترنت رایگان در س تا سر هتل ، استخر سر پوشیده و روباز ، ترانسفر فرودگاهی که به راحتی شما و عزیزانتان را از فرودگاه تا هتل همراهی میکنند، سالن بدنسازی ، سالن ماساژ ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل جود پالاس را دارند ، بوفه برای صرف میان وعده ، رستوران ، سرویس لاندری که دیگر نگران لباس هایتان نباشید پرسنل هتل آماده خدمت رسانی هستند و پذیرش شبانه روزی است . امکانات داخلی اتاق های هتل جود پالاس عبارت است از : دارای دکوراسیون لاکچری ، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ف تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، گاو صندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما و یک یخچال برای استفاده روزمره است. هتل جود پالاس تا مترو 5 دقیقه ، مسجد گرند 2.5 کیلومتر ، جمیرا پلازا 7 کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی 45 دقیقه فاصله دارد . 


آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری دبی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره دبی , هتل جود پالاس دبی , هتل 5 ستاره جود پالاس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3ستاره نخل زرین قشم

هتل نخل زرین که در بزرگترین جزیره ایران در قشم قرار دارد ، جزو هتل های 3 ستاره و مقرون به صرفه ی قشم میباشد . هتل نخل زرین از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در مرکز شهرقشم قرار دارد و این امکان را برای مسافرین فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی به تمامی جاذبه های گردشگری و تفریحی قشم دسترسی پیدا کنند . رستوران هتل قشم زرین به صورت روزانه دارای صبحانه با منوی باز میباشد ، همچنین به شما مسافرین عزیز پیشنهاد میکنم در ساعاتی که در هتل به سر میبرید از رستوران این هتل استفاده کنید و طعم به یادماندنی را به خا طر بسپارید و لذت ببرید . از امکانات هتل نخل زرین میتوان اشاره کرد به : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، آسانسور برای رفاه حال شما، کافی شاپ برای صرف میان وعده ها و عصرانه های شما ، سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید  پرسنل هتل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد ، تاکسی سرویس ،  پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته ششده است . امکانات داخلی اتاق های هتل نخل زرین عبارت است از : سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کدن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، یخچال برای استفاده روزانه ، تهویه هوای مناسب ، اینترنت بدون محدودیت و روم سرویس است . هتل نخل زرین قشم تا رستوران امیران 67 کیلومتر ، تا پارک زیتون 7 کیلومتر ،مرکز تجاری سیتی سنتر 803 متر ، دره ستارگان 20 کیلومتر ، جنگل دریایی حرا 55 کیلومتر ، چاه های تاریخی 57 کیلومتر ، مسجد قبا 23 کیلومتر ، غار نمکدان 2 کیلومتر و فاصله تا جزایر ناز 25 کیلومتر فاصله دارد . 


آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری قشم کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره قشم , هتل نخل زرین قشم , هتل ارزان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره رز ریحان بای روتانا دبی 

هتل رز ریحان بای روتانا یکی از سومین هتل های بلند در جهان است. هتل رز در دبی در شیخ زائد قرار دارد و یکی از هتل های 4 ستاره تاپ این منطقه میباشد . هتل رز ریحان دارای موقعیت مکانی خاصی است زیرا در مرکز شهر قرار دارد و توریستان زیادی را به خودش جذب کرده فاصله هتل رز تا مراکز تفریحی و گردشی دبی بسیار کم است مسافرین میتوانند با طی کردن مسافت کم با استفاده از تور های گشت شهری ، ماشین های کرایه ای ، تاکسی , اتوبوس و مترو به مقصد مورد نظرشان برسند . رستوران هتل رز بای روتانا دارای انواع غذاهای بین الللی و مخصوص دبی است که همچنین به صورت روزانه دارای منوی بز صبحانه و سرویس کامل صبحانه است که پشنهاد میکنم در ساعاتی که در هتل به سر میبرید یک وعده غذایی خود را در هتل میل کنید و طعم تازه ای را تجربه کنید . 
از امکانات هتل رز ریحان بای روتانا میتوان اشاره کرد به : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، استخر ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب اندامشان اهمیت میدهند ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل رز ریحان بای روتانا رو دارند ،سالن کنفرانس دارای تمامی امکانات لازم برای کسانی که به قصد سفر کاری در هتل رز اقامت دارند ،سالن ماساژ برای کمی استراحت بعد از کلی گردش ، سالن زیبایی ، سونا ، سرویس لاندری که دیگر نگران لباس هایتان نباشید و پذیرش شبانه روزی هتل است . امکانات داخلی اتاق های این هتل عبارت است از : تهویه هوا مناسب ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، بالکن های اختصاصی ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ،گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما و روم سرویس است . هتل رز ریحان بای روتانا تا مرکز خرید دبی مال 15 دقیقه ، مسجد گرند 6.2 کیلومتر، اوپرا دبی 1.9 کیلومتر و فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه فاصله دارد . 

 

آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست . !

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری دبی کلیک گنید.



:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره دبی , هتل ارزان دبی , هتل رز ریحان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره اتومان سیتی استانبول

هتل اتومان سیتی استانبول به خاطر غذاهای لذیذ و خوشمزه اش معروف است بهتون پیشنهاد میکنم غذاهای این هتل رو از دست ندید همچنین شما مینوانید از اینترنت بدون محدودیت و رایگان این هتل به صورت تمام وقت استفاده کنید.اتاق های این هتل 4 ستاره ی استانبول شامل امکاناتی چون : تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره ، بار کوچک اما کاربردی برای نوشیدن یا خورد و خوراک روزانه داخل هتل ، تهویه هوای مناسب و سرو چای و نسکافه در اتاق است ,اتاق ها تماما دارای حمام های اختصاصی و به علاوه تجهیزات کامل برای میهمانان و مسافرین . شما میتوانید در 24 ساعت شبانه  روز از میز اطلاعات هتل کمک بگیرید تمامی پرسنل آماده ی خدمت رسانی به مسافرین گرامی هستند.همچنین شما میتوانید از سرویس های خشک شویی و اتو شویی استفاده کنید و نگران لباس هایتان نباشید . بوفه های این هتل دارای انواع کیک ها و میان وعده های عالی است وشما میتوانید سرو کنید ولذت ببرید .فرودگاه آتاترک با این هتل 12 مایل بیشتر فاصله ندارد و هتل اتومن سیتی برای شما سرویس ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل در نطر گرفته و شما برای گردش در استامبول و استفاده از جاهای دیدنی میتوانید از ماشین های کرایه ای استفاده کنید مه برای این کار میتوانید هم با آژانس مورد نظر و هم با هتل خود هماهنگ کنید .کاج تین میتواند برای شما بهترین انتخاب باشد زیرا هم برای مراکز خرید ایده ی خوبیه و هم برای دیدن شهر قدیمی است.امکانات کلی این هتل شامل : اینترنت رایگان و بدون محدودیت ، سرویس رایگان ترانسفر از فرودگاه به هتل ، پارکینگ رایگان ، اتاق های خانواده برای شما و خانواده ی گرامیتان ، سرویس دهی شبانه روزی اتاق ها می‌باشد. این هتل تا میدان تکسیم  0.6 مایل فاصله ، تا مترو سیسلی 1.1 مایل  فاصله دارد .

راز آسمان پایتخت تداعی‌گر بهترین خاطرات شماست.!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول , بلیط ارزان استانبول , هتل 3 ستاره مونوپول استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره هبتورن گرند دبی 

هتل هبتورن گرند دبی یکی از هتل های مجلل و لوکس دبی است که این هتل لوکس و لاکچری در جمیرا قرار دارد و مناسب کسانی است که میخواهند بیشتر زمان خود را در هتل بگذرانند و از امکنات رفاهی هتل هبتورنلذت ببرند . موقعیت قرار گیری این هتل از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در مرکز شهر قرار دارد و مسیر رفت و آمد را برای مسافرین راحت کرده است و بنابراین مسافرین میتوانند به راحتی به جاذبه های دبی دسترسی پیدا کنند . رستوران هتل هبتورن گرند دارای انواع غذاهای بین المللی ، انگلیسی ، ایتالیایی و تایلندی است همچنین این رستوران به صورت روزانه دارای صبحانه با منوی باز است که شما میتوانید یک وعده غذایی خود را در رستوران هتل میل کنید . از امکانات هتل هبتورن گرند میتوان اشاره کرد به : اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، استخر ، ترانسفر فرودگاهی که به راحتی شما و عزیزانتان را از فرودگاه تا هتل و بر عکس همراهی میکنند ، اتاق های خانوادگی ، روبروی ساحل ، پارکینگ رایگان برای کسانی که از شهر های اطراف سفر میکنند و قصد اقامت در هتل هبتورن را دارند، سالن ماساژ برای کمی استراحت بعد از کلی گردش و تفریح ،سالن تنیس ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب اندامشان اهمیت میدهند ، کلاب ها و سرگرمی ها برای کودکان شما ،سرویس لاندری که دیگر نگران کثیف و چروک شدن لباس هایتان نباشید پرسنل هتل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند و پذیرش شبانه روزی هتل در نظر گرفته شده است . امکانات داخلی اتاق های هتل هبتورن گرند عبارت است از : دارای چشم اندازی زیبا به سمت دریا ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک مخصوص برای استحمام شما عزیزان ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که به تماشا کردن فیلم و سریال ها علاقه دارند ، تهویه هوای مناسب ، گاوصندوق برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، یک یخچال برای استفاده روزانه و روم سرویس است . هتل هبتورن گرند تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه ، فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، ایستگاه مترو جمیرا 0.7 کیلومتر ،اوپرا دبی 17.9 کیلومتر و آسمان دبی 11.2 کیلومتر فاصله دارد . 

راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطرات شماست

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری دبی کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری دبی , پرواز ارزان دبی , هتل نرخ پایین دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره سوئیت بیزاس استانبول

هتل سوئیت بیزاس استانبول در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد، میدان دیدنی و تفریحی برای کسانی که اهل گردش و تفریح هستند خیلی جای مناسبی میتواند باشد زیرا به عبارتی این هتل در مرکز استانبول قرار گرفته و دسترسی به جاهای تفریحی  برای عموم آسان است و در حدود 0.6 مایل با میدان تکسم فاصله دارد .اتاق های این هتل دارای لوازم و امکاناتی چون : تلویزیون همراه با ماهواره برای کسانی که میخواهند در سفر هم سریال های خود را دنبال کنند ، بعضی از اتاق های این هتل دارای مبل های راحتی برای استراحت شما است ،اینترنت رایگان ،پارکینگ رایگان و اختصاصی برای کسانی که از شهر های اطراف به این هتل سفر میکنند و در آنجا اقامت دارند و تمامی اتاق های این هتل دارای حمام و سرویس بهدشتی اختصاصی به همراه لوازم مورد نیاز و لازم برای استحمام شما عزیزان می‌باشد.تمامی پرسنل و همچنین پذیرش این هتل 24 ساعته  آماده ی خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشند. مراکز تجاری و تفریحی حدود 500 مایل از هتل فاصله دارد و به نمایش گذاشته شده ، فرودگاه بین المللی آتاترک 9.3 مایل تا این هتل فاصله دارد که البته نگران طولانی بودن مسیر نباشد چون این هتل برای رفاه حال شما عزیزان ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته و شمارا به راحتی از فرودگاه به هتل می‌آورند . از امکانات کلی این هتل میتوان اشاره کرد به :  اینترنت رایگان ، ترانسفر فرودگاهی ، اتاق های خانوادگی ، سرویس 24 ساعته پرسنل در اتاق ها ،حمام ترکی و سونا است که میتوانید بعد از کلی گردش و تفریح برای استراحت کردن از آن استفاده کنید. هتل بیزاس 4 ستاره دارای رستوران با انواع صبحانه های بین المللی است که شما میتوانید از یک وعده صبحانه استفاده کنید .

راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطرهای شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تورلحظه آخری استانبول کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول , بلیط ارزان استانبول , هتل 3 ستاره مونوپول استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره وایت مونارچ استانبول

هتل وایت مونارچ یکی از هتل های 4 ستاره خوب استانبول است که از نظر موقعیت مکانی از اهمیت ویزه ای برخوردار است زیرا درست در مرکز شهر است و دسترسی به تمامی مراکز تفریحی استانبول برای شما مسافرین عزیز راحت است . شما میهمانان عزیز میتوانید روز خود را با صبحانه های ویژه این هتل آغاز کنید و انرژی بگیرید تا بتوانید از تمامی جاذبه های گردشگری ترکیه بازدید کنید ، این هتل به صورت روزانه دارای تنوعی زیادی در منوی صبحانه اش است و تمامی مواد غذایش به صرت ارگانیک  است . امکانات هتل وایت مونارچ عبارت  است از : سالن ماساژ ، سالن بدنسازی برای کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند ، استخر سر پوشیده ، سونا ،اینترنت رایگان در سر تا سر هتل ، حمام ترکی و سالن جلسات برای کسانی که به قصد کار در این هتل اقامت دارند .امکانات داخلی اتاق های هتل وایت مونارچ شامل  : تهویه هوای مناسب ، تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها وسریال ها هستند ، صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء با ارزش شما ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم ضروری برای استحمام و رفاه حال شما عزیزان و سرویس دهی شبانه روزی داخل اتاق در نظر گرفته شده است . هتل وایت مونارچ تنها 250 متر تا مرکز خرید برج ترامپ ، تا مرکز خرید پروفایل 350 متر ، مرکز خرید جواهر 750 متر ، ایستگاه مترو 300 متر و تا فرودگاه آتاترک  20 کیلومتر فاصله دارد.


آژانس راز آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول , بلیط ارزان استانبول , هتل 3 ستاره مونوپول استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان شاد مشهد

هتل آپارتمان شاد واقع در میدان آب مشهد تنها 5 دقیقه پیاده روی تا حرم را دارد و برای کسانی که دوست دارند به حرم نزدیک باشند و در رفت و آمد باشند میتواند انتخاب خوبی باشد در صورتی که میخواهید یک هتل با قیمت مناسب اما تمیز و مرتب و نزدیک به حرم انتخاب کنید هتل آپارتمان شاد میتوانید پیشنهاد خوبی برای شما باشد . هتل شاد دارای 19 اتاق  و 53 تخت می‌باشد که دارای اتاق های سینگل ، دبل و خانوادگی است . هتل شاد در 1395 مورد بازسازی قرار گرفته و اتاق ها ی  هتل  شاد دارای چیدمانی مدرن و دکوراسیونی کلاسیک طراحی شده است و جایی مناسب و تمیز برا زائرین محترم است. 
ویو و چشم انداز این هتل رو به حرم نورانی ضامن آهو و باغ رضوان  است و ایستادن در بالکن هتل و تماشای بارگاه نورانی باعث آرامش روح و روان شما می‌شود . هدف این هتل ایجاد شرایط و امکاناتی خوب برای رفاه حال شما عزیزان می‌باشد .مسافرین عزیز میتوانند اتاق ها را ساعت 14:00 تحویل بگیرنند و همچنین ساعت 12:00 ظهر تخلیه کنند . امکانات این هتل عبارت است از: تلویزیون در لابی هتل ، اینترنت رایگان در سرتاسر هتل ، رستوران به همراه انواع غذاهای بین المللی و اصیل و بوفه هایی برای صرف میان وعده و عصرانه برای شما عزیزان است .امکانات داخلی اتاق های این هتل شامل :تهویه هوای مناسب ،آشپزخانه کوچک ، وسایل سرمایش و گرمایش مناسب و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه پک کامل لوازم استحمام برای شما عزیزان می‌شود.این هتل تا حرم مطهر 1 کیلومتر ، تا فرودگاه 8 کیلومتر وتا راه آهن 6 کیلومتر فاصله دارد .
آسمان پایتخت تداعیگر بهترین خاطره های شماست.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه اخری مشهد کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هتل 1 ستاره مشهد , هتل شاد مشهد , هتل ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره پلازا دونیزتی استانبول

هتل پلازا دونیزتی اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا یکی از هتل های 5 ستاره خوب استانبول است و در مرکز شهر قرار دارد بنابراین دسترسی به مراکز گردشی و دیدنی را برای مسافرین عزیز آسان میکند . این هتل دلرای دکور قدیمی اما شیک و کلاسیک است .در فاصله این هتل تا میدان تکسیم و خیابان استقلال تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ های خوبی وجود دارد تا از آنها استفاده کنید و لذت ببرید . دکوراسیون این هتل توسط یک دکوراتور ایتالیایی انجام شده و تمامی اتاق ها دارای وسایلی با کیفیت و دست ساز است .امکانات داخلی اتاق های هتل پلازا عبارت است از : تلویزیون ال سی دی به همراه ماهواره برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند ، اینترنت رایگان بدون محدودیت ، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم مورد نیاز برای استحمام شما . رستوران این هتل دارای ویو و چشم اندازی زیبا به مسجد طلایی است و شما میتوانید از تمامی نوشیدنی ها و میان وعده های کافی شاپ این هتل استفاده کنید . هتل پلازا تا مراکز تفریحی موزه ، نایت لایف بیعقلو ، کیسترن ، مسجد و تاپ کاپی 10 دقیقه بیشتر رانندگی ندارد . برج گالاتا و مترو سیشانه 200 متر بیشتر فاصله ندارد و تا میدان تکسیم 15 دقیقه پیاده روی دارد ، تا فرودگاه آتاترک 26 کیلومتر فاصله دارد نگران نباشید زیرا با اقامت در این هتل به راحتی به تمامی جاذبه های گردشگری استانبول دسترسی دارید اما وقت کافی برای بازدید از آنها ندارید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری استانبول کلیک کنید

 

آژانس آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست.! 



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری استانبول , بلیط ارزان استانبول , هتل 3 ستاره مونوپول استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان آذر مشهد

هتل آپارتمان آذر مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد در خیابان امام رضا (ع) است و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار  است زیرا در مرکز شهر و نزدیک به حرم مطهر ضامن آهو است که دسترسی به همه مراکز تفریحی و تجاری برای زائرین عزیز راحت می‌باشد .کسانی که به منظور زیارت و سیاحت در این هتل اقامت دارند اطراف این هتل انواع مراکز تفریحی و رستوران ها وجود دارد . از امکانات کلی این هتل میتوان اشاره کرد به : رستوران مرکزی به همراه منوی باز (صبحانه ،ناهار و شام) و انواع غذاهای بین المللی ، کافی شاپ برای گذراندن اوقا خوش در کنار خانواده با صرف میان وعده یا عصرانه و سرویس رفت و برگشت از حرمبه هتل و برعکس است . امکانات کلی اتاق های این هتل شامل تلویزیون برای کسانی که اهل دنبال کردن فیلم ها و سریال ها هستند ، مبلمان برای راحتی و استراحت شما و سرویس اتاق روزانه است . هتل آپارتمان آذر تا حرم 9 دقیقه با ماشین یا به عبارتی 24 دقیقه پیاده ، تا بازازر رضا 10 دقیقه با ماشین یا 22 دقیقه پیاده ، تا مجتمع تجاری زیست خاور 7 دقیقه با ماشین و تا مجتمع تجاری الماس شرق 26 دقیقه با ماشین فاصله دارد

آسمان پایتخت تداعی گر بهترین خاطره های شماست .!

برای کسب اطلاعات بیشتر از تور لحظه آخری مشهد کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()